DANIŞMANLIK » Dış Ticaret Danışmanlığı

Dış Ticaret Hedefinin Oluşturulması ve Hedef Pazar Araştırması DanışmanlığıHedef Pazar

Dış ticaret departmanı olan veya olmayan firmalardaki genel çalışmalarımızda, dış ticaret organizasyon yapılanmasının sağlanması, dış ticaret temel kavramlarının tanıtılması ve tarafların yeri ve önemi, hedef pazar seçimi, müşteri bulma, tanıtım, satış ve dağıtım kanalları nasıl olmalıdır? Fiyatlandırma nasıl olmalıdır? Satış sözleşmesindeki dikkat edilmesi gerekenler nelerdir? Çalışmaları koordine edilmektedir.

Dış ticaret departmanı oluşumu sağlanmasıyla birlikte satış entegrasyonu gerçekleştirilerek üst düzey yapılandırmaya geçilmektedir. Bu yapılanma; Uluslararası pazarlara girmek isteyen firmaların pazarlama faaliyetlerini gerçekleştirirken pazarlamayı uluslararası platformda nasıl uygulayacakları, ihracatı nasıl etkili pazarlama programı çerçevesinde gerçekleştireceklerinin araştırılması, firmaların sektörel olarak ürün bazında hedef pazarlarının araştırılarak bir sonuç haline getirilip rapor olarak sunulması çalışmalarını içine almaktadır.

Firmalar için ürün bazında hedef pazarları ve pazara giriş stratejilerinin tespiti çalışmalarımız; araştırmaların 6 ayda bir güncellenerek hedef pazarların sürekli izlenmesinin sağlanması, şirketlere sunulması, bu araştırmaların güncelleştirilmelerinin nasıl yapılması gerektiğinin öğretildiği çalışmalarımızı kapsamaktadır.

SPS Consultant Turkey 2012 © - Tüm Hakları Saklıdır.
Site Kullanım Koşulları