DANIŞMANLIK » Kurumsallaşma

Marka Stratejisi Danışmanlığı

Şirketler ürünlerinin rakiplerinden farklılaşmasını isterler ise farklılaşmak zorundadırlar. Marka yönetimleri sayesinde işletmeler mal ve hizmetlerini farklılaştırabilmekte ve kendilerine sadık müşteriler oluşturabilmektedirler. Güçlü bir markanın değeri, aynı zamanda, üretici tarafından müşteriye verilmiş düzenli kalite ve performans sözüdür "Marka, mal ve hizmetlere değer katan bir farklılaşma unsurudur. Bu değer; markanın kullanılması ile elde edilen tecrübeler, yakın hissetme, güvenirlilik ve risk azaltma şeklindedir." Markayı oluşturan tüm güçlerde yeni stratejiler oluşturulması, kararların alınması, yeni hedeflerin belirlenmesi, Marka Kimliğinin ortaya çıkmasında bir adım oluşturur. Kurumlar iş başlangıç aşamasında marka planlama süreçlerini iyi planlayamadıkları için, yeni marka oluştururken birçok problemle de karşı karşıya kaldıklarını görmekteyiz. Piyasada birçok markaya baktığımızda temeli sağlam olmayan markalaşma planlamalarının üzerine yeni markalaşma süreci inşa ettiklerini, karmaşık süreç ile birlikte gereksiz birçok maliyete katlandıklarına rastlamaktayız. Bütün bunlara bakarak şu da bir gerçektir ki bir markaya sahip olmak karlılığın artması yönünde planlanmış en iyi yatırımdır. 

Marka yönetimimizde, marka oluşturulmasında isim oluşumundan, logo type tasarımına, kurumsal kimlik çalışmalarından, marka planlamaya ve yönetiminekadar tüm aşamalarda yanınızdayız. Farklı ve süreç odaklı, üstün araştırmacı ruhumuz ile markanızı farklılaşmaya hazırlayalım, uygulayıp, sonuçları birlikte değerlendirmeye alalım.

Marmara SPS, şirketlerin markalarının gelecek ve bugün planlamasında, marka yönetimi konusunda, planlı süreç adımlarının oluşturulması, uygulanması, marka yönetim organizasyon planlamasını ortaya koyarak bir iş planı dahilinde çalışmalarını yapmaktadır.

SPS Consultant Turkey 2012 © - Tüm Hakları Saklıdır.
Site Kullanım Koşulları