AKADEMİ » Kurumlara Özel ve Katılıma Açık Eğitimler

Oteller / Hizmet Sektörü Eğitimleri

Özellikle son yıllarda dünyada ve ülkemizde adını sürekli duyduğumuz kavramlardır "DEĞİŞİM" ve "GELİŞİM". 21.Yüzyılda iş yaşamımıza bu kavramların ışığında bir yön çizmek, küresel rekabetin gerektirdiği yeniden yapılanma süreçlerini doğru ve etkili yönetebilmek önemli bir ihtiyaç haline gelmiştir. Hizmet sektörü eğitimleri ile kaliteli hizmet sağlayabilirsiniz.  Ortada herhangi bir ürün olmadığında müşterilerden gelen talebi, beklentiyi karşılamak, çalışanların yetenek ve becerilerine doğrudan bağlıdır.  Şirketinize artı değer sağlayacak bir farklılık yaratmak aslında hiç de zor değildir. Bu programlarımızda eğitimlerimiz sektörel sınıflamaya dayalı, tüm detayları kapsayan, teoriden çok pratiğe yönelik eğitim programlarımızdır.

Otel İşletmelerinde Etkili İletişim Teknikleri

  • Otel İşletmelerinde Telefonda Etkili İletişim Teknikleri
  • Otel İşletmelerinde Sosyal Davranış
  • İletişimde Kişilik Tipleri ve Aynı Dili Konuşma Teknikleri

 Otel İşletmelerinde Kişisel Gelişim Eğitimleri

  • Kişisel Gelişim ve İmaj Yönetimi Modüllemesi (Orta Düzey Yöneticiler İçin)
  • Beden Dili / Kişisel İmaj ve Yönetimi
  • Zaman ve Toplantı Yönetimi Nasıl Olmalıdır? Organizasyon ile İlişkisi Nedir?
  • Takımı Yönetme Bilinci ve Motivasyon ve Grup Verimliliği Oluşturma Bilinci Nasıl Olur?
  • Yöneticiler Çalışanların Yetkinlik Düzeylerini Nasıl Geliştirirler, Geliştirmelidirler?
  • Öfke Kontrolü ve Stres Yönetimi Teknikleri
  • Örgütsel Zaman Yönetimi Teknikleri

Otel İşletmelerinde Satış / Pazarlama / Tahsilat Yönetimi Modüllemesi

  • Etkili Satış ve Pazarlama Teknikleri
  • Otellerde İç Satış ve Satış Geliştirmenin Önemi
  • Misafir Davranışları Analizi ve Misafir Sadakati Oluşturma
  • Satışta Yaratıcı Zekâ ve Pazarlama Teknikleri
  • Satışta Tahsilât Teknikleri ve Misafir Araştırması
SPS Consultant Turkey 2012 © - Tüm Hakları Saklıdır.
Site Kullanım Koşulları