AKADEMİ » Uzmanlık Eğitim Programları

Pazarlama Stratejileri ve Müşteri İlişkileri Yönetimi Uzmanlık Programı

Pazarlama Stratejileri ve Müşteri İlişkileri Yönetimi Uzmanlık Programı, işletmenin rekabetçi gücünün ve tüketici gereksinimlerinin değerlendirilmesi neticesinde, firmaların hedeflerine ulaşmasını sağlamak amacı ile analiz, planlama, uygulama ve kontrole dayalı çok kapsamlı bir dizi eğitimi içerir. Giderek çetinleşen rekabet ortamında, pazarlama stratejilerini, değişen piyasa şartları ve tüketici ihtiyaçlarını göz önüne alarak oluşturan firmalar başarılı olabilmektedir. Bu başarıyı yakalamak için de Pazarlama Stratejileri ve Müşteri İlişkileri Yönetimi büyük önem kazanmaktadır.

Müşteride Değişimi ve Beklentiyi Yönetmek

  • 4P (Product, Price, Place, Promotion)
  • 4C (Customer Value Added, Cost to Costumer, Convenience, Communication)
  • Beklentileri Yönetmek ve Yönetişim Döngüsü
  • Pazarlama Yönetimi, Stratejileri (Doğru Müşterinin Seçimi) ve 4P
  • İşletmenin Pazarlama Stratejisine Göre Müşteri İlişkileri Süreçlerinin Yapılandırılması (Amaç / Strateji / Taktik / Politika )
  • Pazar Talebini Tahmin Edebilme - Ölçebilme Beceri ve Sistemleri
  • Potansiyel Pazar
  • Hedef Pazar
  • Pazarlama Bilgi Sistemi ve Pazar Araştırması
  • Pazarlama Bilgi Sisteminin Önemi
  • Pazar Araştırmasının Aşamaları / Pazar Araştırma Grupları ve Faydaları
  • Pazar Segment Araştırması Workshop
  • Pazar Rakip ve Fiyat Araştırması, Rekabet Stratejileri Workshop
  • Satışa Yönelik Pazarlama / Pazara Yönelik Pazarlama /Ürüne Yönelik Pazarlama
  • Stratejik Pazarlamanın Aşamaları 
SPS Consultant Turkey 2012 © - Tüm Hakları Saklıdır.
Site Kullanım Koşulları